Een beetje teveel van het goede...........

25 oktober 2019 - Candikuning, Indonesië

Het routeboekje meldt dat de twee komende etappes als zeer zwaar worden gekwalificeerd. Het is heel veel klimmen maar het stijgingspercentage is op veel gedeelten 20%. Klimmen vinden we prima maar dit is te gortig dus we nemen het advies van het routeboekje over om vervoer te regelen. Omdat het eerste deel van de volgende etappe soortgelijk is, laten we ons wegbrengen tot het hoogste punt zodat we lekker naar Candi Kuning kunnen fietsen. In het begin hebben we spijt dat we voor vervoer hebben gezorgd omdat de omgeving prachtig is maar even later zijn we o zo blij met ons besluit want dit was fietsend niet te doen.
Wanneer we op de fiets stappen is het vooral dalen dus we hebben het tempo er flink in maar 5 km voor Candi Kuning worden we toch weer verrast met pittige klimmen.
Wanneer we gaan eten bestellen we van allerlei soorten drank en de ober snapt er helemaal niks van. Onze stemming werd er alleen maar beter van.