Vergissing

31 mei 2019 - Sidemen, Indonesië

Vandaag is Wim jarig. Dus we hebben even geshopt om Wim in een Indonesische outfit te hijsen. In het resort hebben ze ook opgelet en in zijn paspoort gezien dat hij jarig is. Heel attentvol brengen ze in de ochtend een persoonlijk verjaardagtaartje.
We gaan dus veel later weg dan gepland, terwijl wij twee etappes bij elkaar hebben gevoegd en via Bangli naar Sidemen moeten fietsen. Het routeboekje geeft aan dat er veel klimwerk in de route zit en daar verkijken we ons flink op. Bergop is het soms zo steil dat het voorwiel los van het wegdek komt en er niets anders op zit dan lopen. Zo ongeveer halverwege hebben we in de gaten dat we nooit voor donker in Sidemen zullen aankomen dus we gaan op jacht naar vervoer. Dat valt niet mee. Na een uurtje hebben we een man te pakken die wel een paar centen wil verdienen en ons naar Sidemen wil brengen. Nu nog het vervoer van de fietsen. Uiteindelijk weet de chauffeur dat te regelen via zijn broer die een auto met een open bak heeft voor de fietsen.
Anderhalf uur later zijn we in Sidemen en het is daar goed toeven; het ligt prachtig gelegen tussen de rijstvelden.

1. Thea:
    4 juni 2019
    Heel erg leuk om jullie zo te volgen. Veel plezier :)
  2. Hema:
    6 juni 2019
    Leuk om jullie verhalen te lezen. Geweldige foto's. Geniet verder.